Zły upgrade biosu? Proszę o pomoc!

Autor: Jasiulla (jasiulla_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 08:30:39 MET DST

Witam wszystkich,

wczoraj próbowałem przeprowadzić upgrade biosu mojego Asusa A7V333 za
pomocą programu dostarczanego razem z tą płytą - Asus Live Update.
Wybrałem opcję uaktualnienia biosu z pliku. Wskazałem plik z najnowszą
wersją biosu i dalej poszło. Potem nastąpiła komenda, że komputer
powinien się zrestartować - zatwierdziłem "ok". Komp się wyłączył, ale
już potem nie wstał. Płyta zgłasza komende że system jest wywalony.

Pomocy!

Co zrobić? W jaki sposób mogę ruszyć komputerem? Przy ponownym włączeniu
monitor pozostaje czarny - jest komunikat o braku sygnału? Czy dam rade
sam coś zrobić czy nie obejdzie się bez ingerencji serwisu?

Jeszcze raz proszę o informację co mogę zrobić.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Jasiulla