Re: tragedia z dvd-romem

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 01:40:49 MET DST

Dnia Thu, 25 Jul 2002 09:19:44 GMT w artykule <3d3fc1c8.470158_at_News.CIS.DFN.DE>
Marq <marq_at_core.com> napisano co następuje:
> Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net> wrote:
> nie wiem. pewnie cos nowego. gdyby to bylo z piec lat temu to pewnie bym wiedzial.
> wtedy czytalem prawie wszystkie pl grupy od dechy do dechy, ale teraz tyle tego jest....
> po za tym prace zmienilem i nei ma czasu :-(

Stare jak świat :) Służy do podmienienia artykułu news. Posłałem ci raz, a
potem chciałem jeszcze coś tam dopisać, to za drugim razem posłałem
właśnie największego z sedesów który podmienił stary na nowy.

> prawdopodobnie do pięciu razy, az do reboot'u /w linuxie/ :-)

Długo już tak mam a laptop nie serwer, butuję go codziennie. Zresztą
licznik wciąż pokazuje że mam jeszcze 4 zmiany :)

--
Marcin