Re: co sadzicie o LG F700B?

Autor: jerzy szczudłowski (jerzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 01:34:19 MET DST

... and Paweł Orliński disseminated foul capitalist propaganda:
> Co o nim sądzicie?

Właśnie go dziś pojechałem kupić tranzystor do starego monitora, zacząłem
rozglądać się za butami, po czym jak prawdziwy sabaryta kupiłem owego
Flatrona :) To co na pierwszy rzut oka mi przeszkadza to jasność - po
zjechaniu do zera nadal ma poświatę. Pozatym pasmo 110MHz nie miażdży. To co
mi się spodobało na pierwszy rzut oka to obudowa i cena: 666zł w Krakowskm
Media Markcie :)

> Wiecie moze czy model F700P to bedzie nastepca modelu 795FT, czy bedzie mial

Edid zwraca wersję "775FT Plus".

--
Narzekanie na Windows, ze nie dziala, jak moglby dzialac, to takie samo
narzekanie, jak narzekanie, ze niedawno poznana prostytutka nie jest dziewica.