Re: Chlodzenie wodne jest zajebiste !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:58:19 MET DST

Dnia Thu, 25 Jul 2002 12:49:26 +0200 niejaki(a) "www.Meteoryt.net"
<KevlarCD_at_Topnet.pl> napisal(a):

> Podczas maltretowania proca TacticalOPSem przez net (CPU na990) to temp.
> podnosi sie na 40-45oC (gra 60-90minut nonstop)

dosc duzo. ale wypytalem sie goscia i dowiedzialem sie, ze mozna dostac
kilka takich blokow przy kupnie zestawu. i to jest juz calkiem
interesujace, glownie dla tych blokow - na mostek np. beiksa nie potrzeba
waterblocka z chw.siliconvalley.pl - to jest na procesor, tudziez -
grafike. a on pojedyncze 50x60x8 sprzedaje za 49, a 40x40x8 na 39. te
drugie akurat na wszelakie rdzenie, zasilacz.

a zestaw zawsze mozna domodowac, w razie potrzeby - chw.siliconvalley.pl.
skoro masz tak krweconego celka to on nei wydziela wiecej niz niz 40W
ciepla. Nie chce mi sie przeliczac, to jest tak "pi razy oko". Typowy
"duzy" palomino.thunderbird/northwood to moze dochodzic do 73W. przy tym
zestawie gosc mowi, ze zestawik sie wyrobi z odprowadzeniem 125W. na
wszelki wypadek wzialbym z tego odjal 25W. No i jest 100, a to jest
_cholernie_ blisko 75W. A jak takiego zakrecisz to dojdziesz do 100W
pewnie :)

dlatego jego bloki IMVHO nie nadaja sie w zupelnosci do chlodznia
powaznego. za to na strworzenie ogolnego chlodzenia dla kompa - czemu nie?
albo do takich celeronkow na coppermine czy mendocino? bedzie ok...

w jego zestawie najbardziej mnie martwi pompka. malo o niej wiadomo, a
patrzac na ceny - cos pokroju aqua shut. taka pompka moze rok przetrzyma,
a potem? no coz. eheim ;)

nad tym zestawem sie w sumei zastanawiam, bo cos mnie martwi to ciagle
50^C na procku ;)

no i powiem to jeszcze inaczej - z Tychow do KRakowa nie jest daleko i mam
tam rozine. jakby opchal bubla... ;)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|