Re: druku druk ... arka

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:40:50 MET DST

Użytkownik "Marcin Pawlas" <wiewiurex_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Pacjent to Canon BJC 2100 , pewnego dnia wydrukowalem pare stronek a
> nastepbego wypluwa czyste kartki. Rozebralem patrze kartridze pelne
> przemylem spirytem (smaczny :) i dalej nic 7 linijek wydrukowala i nic.
Przy
> tym przy drukowaniu wydaje dziwny szmer ktorego nie bylo, mial ktos taki
> problem albo domysla sie co poszlo .... nie tak :)

Mialem cos takiego na Lexmarku, ale skonczyl mi sie czarny tusz i musialem
zmienic w ustawieniach na drukowanie tylko kolorem. Chyba ze Ci kardridze
zaschly od srodka gdy na dlugo nie drukowales. Sproboj ja ponownie
zainstalowac. Sprawdz czy pasek nie spadl.
Jak nic z tego nie pomoze to do serwisu, albo po nowa drukarke. Dzisiaj
bardziej oplaca sie kupic nowa, tania drukarke, niz placic za naplawe lub
kupic nowe drogie kardridze, co innego jezeli to super extra drukarka. To
tylko moja opinia :)