Re: benchmark

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:13:09 MET DST

Ziff Davies !!!
Benchmark dystrybuowany na CD (czasami dołączy go jakaś gazeta, ale w wersji
okrojonej)
Zawiera skrypty napisane dla kilkunastu/kilkudziesięciu aplikacji (m.in
Corel Draw, M$Office, VC++, gry), na czas benchmarku (bywa, że trwa to ponad
godzinę...) instaluje okrojone wersje aplikacji i wykonuje skrypty...
Zabawa przednia, benchmark jest publikowany corocznie, ja gdzieś mam z roku
2000, albo 1999...
Całość jest o tyle obiektywna, że porównuje Ci pracę całego systemu, czas
ładowania, czasy wykonanie poszczególnych etapów, itp. Wyniki wrzuca do
Excela, więc łatwo porównać z innymi..
No i najgorsze..AFAIK jest to nie do ściągnięcia... Płytki zamawia się u
producenta, dostaje się je za ok 20$ :((
Ja mam, bo w jakimś Chip Special kiedyś było...
pozdro...
sprocket