Re: Drukarka Canon BJC-7000

Autor: Rob (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 23:20:05 MET DST

Użytkownik "Straits" <straits_NOSPAM_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam taką sprawę. Czy ktoś, kto ma taką drukarkę mógłby mi powiedzieć coś
> więcej o niej ? Więcej niż to, co pisze na stronach WWW... tzn. jak z
> hałasem i jak z szybkością druku... i przede wszystkim jakością ?

Uzywam takiej w firmie.

Szybkosc druku - jak to atrament....

jakosc - na specjalnym papierze foto + atrament foto color - super -
rozdzielczosc 1440x720

halas - jak to atrament

i jeszcze jedno - plaski tor prowadzenia papieru umozliwia druk nawet na
bardzo grubym kartonie - sam drukowalem na plycie CD-R (ze schlo potem ze
dwa dni to inna sprawa).

Jestem z niej bardzo zadowolony.

Pozdrowienia

Rob.