Re: Otwierajace sie samoczynnie strony www

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bg.am.lodz.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 21:20:20 MET DST

kasperczykm_at_poczta.fm (Mishka) wrote in <3d4037c0_2_at_news.vogel.pl>:

Nie wiem jak w XP, ale w 2000 Pro nalezy odpalic regedit.exe (edytor rejestru).
Nastepnie w drzewie wybierasz
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run
i patrzysz, czy wszystkie nazwy po prawej stronie zdaja ci sie znajome. Jezeli
ktoras jest podejrzana, to podwojnie klikasz na niej i patrzysz do czego wskazuje.
Nie sugeruj sie enigmatycznymi nazwami wpisow, ani tym, ze na przyklad program jest
w katalogu systemowym. Odpalasz ten program i jezeli objawy sa takie jak przy
starcie komputera, to kasujesz dany wpis. Nie zawsze to skutkuje, bo jezeli to
program rezydentny, to pewnie co pare sekund sprawdza, czy go przypadkiem nie
wykasowales z rejestru i wpisuje sie sam ponownie. W tym przypadku trzeba uruchomic
komputer w trybie awaryjnym i wykasowac dany wpis w ten sam sposob (wtedy nie sa
odpalane na starcie programy rezydentne)

A poza tym to, jak juz wspomnieli koledzy, NTG

Pozdrawiam,
Pawel

P.S.: zainstaluj sobie antyvira, bo prawdopodobnie ten programik przywedrowal do
ciebie z poczta e-mail