Re: [OT] Potrzebny softwerowy dynamizer i limiter...

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 22:44:59 MET DST

-- Vilfor Maguard -- <tmot_at_poczta.onet.pl> wyskrobał:
> Hmmm no wlasnie potrzbny jest taki "destrukcyjny", normalnie ppotrafi
> to SF 5.0 problem jednak w tym iz nie chce mi sie otwierac po kolei
> 9000 plikow, hcialbym wrzucic wszytko do jednego katalogu wlaczyc
> program i isc do domu...

W Cool Edit Pro jest możliwość pracy ze skryptu lub batcha, który
automatyzuje pewne procesy. Nie wiem czy w pełni zautomatyzuje to co chcesz
zrobić, ale spróbować nie zaszkodzi...

--
Pozdrawiam,
Bartek Gliniecki >> http://kki.net.pl/napek >> GG 3967232