Re: Opinia o ECS K7S6A

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 13:26:50 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3D22A8D8.70204_at_nospam.regionalna.net...

> Ja co prawda nigdy ECSa nie uzywalem (dzieki bogu - ale po co wiec sie
> odzywam ;-) ) zle zdolalem sobie wyrobic opinie czytajac ta grupe.

W tym caly problem, ze pisza ludzie, ktorzy sprzetu nie widzeli na oczy.
Skad biore swoje opinie? To jest pytanie na, ktore chcialbym znac odpowiedz
... cos ktos powiedzial, gdzies slyszal, wszyscy to wiedza, o tym sie nie
dyskutuje - to najczestsze argumenty tych osob.

Ja poczatkowo nie odpowiadalem na post oplyte ECS K7S6A, bo pytanie bylo czy
ktos posiada taka plyte. Uwazalem, ze nie skoro nie mialem okazji jej
przetestowac, to nie powinien sie wypowiadac. I to nawet mimo, ze testowalem
plyte ECS K7S5A (rozni sie w zasadzie tylko chipsetem SIS 735, zamiast SIS
745).

> ECS ma jeden jedyny plus - jest tani jak barszcz. Poza tym same minusy. To
> najgorszy badziew na rynku. Owszem, mozna trafic na egzemplarze
> bezproblemowe,

Skąd to wiesz, jeśli sam piszesz "Ja co prawda nigdy ECSa nie uzywalem". Ja
za to nie tylko uzywalem, ale uzywam a do tego złozylem co najmniej
kilkanascie komputerow na ECS-ie i jak do tej pory zero problemow. Czyzby
dlatego, ze nie sugerowalem sie niektorymi opiniami na grupie? :-)

> Ale niech wypowiedza sie posiadacze.

O! I tu masz calkowita racje!!!!