Re: potrzebuje zlozyc komp...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 12:48:14 MET DST

On Tue, 2 Jul 2002 16:37:00 +0200, "sOnic"
<sonic_flood_at_poczta.onet.pl> wrote:

>a co mozna powiedziec o: DFI VIAKT266A SND
IMHO lepsze to niz ECS ale wciaz obracasz sie wsrod najtanszych
producentow. Z takimi roznie bywa. Niby na DFI zlozylem kiedys kilka
kopow i problemow nie bylo, ale zauwania takiego jak do MSI czy Epoxa
to do nich nie mam :-)

>k. graf. tez nie jest najlepsza, a jak bym dal
>np. Gigabyte, PixelView GF2 MX-400 64MB TV-out
>lub
Znowu IMHO. Tu juz nie chodzi o producenta. GF2-MX400 to _absolutne
minimum_ na dzis zeby jakos pograc. jutro moze byc juz troche za malo
- wiem bo mam GF2MX400 i w tej chwili (a wlasciwie od dluzszego czasu)
ratuje sie jej kreceniem choc to i tak nieiwele daje.

>Gigabyte Ati Radeon 7000 64MB TV ??
Jesli chodzi o wydajnosc to ta sama liga.

Pozdrawiam
Glide

--
Glide