Re: pikanie przy starcie komputera

Autor: jerzol (juszym_at__no-spam_poczta.fm)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:58:50 MET DST

Użytkownik "Szymon" <szymon_o_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> I mam pytanie czy posiada ktoś opis co oznaczają sygnaly dźwiękowe
> biosu przy starcie maszyny jesli jest jakieś uszkodzenie (karta
> graficzna, ......)

BIOS - sygnały dźwiękowe.
AMI:
1 dźwiek - problem z odświeżaniem pamięci RAM.
2. Błąd parzystości pamięci RAM.
3. Błąd w obszarze pierwszych 65 KB RAMu.
4. Błąd zegara systemowego.
5. Procesor.
6. Błąd kontrolera klawiatury.
7. Błąd trybu wirtualnego procesora.
8. Pamięć karty graficznej.
9. Błąd sumy kontrolnej BIOSu.
10. Bład pamięci CMOS.
11. Bład pamięci CACHE.
ciagły ton - Pamięć RAM lub pamięć KARTY GRAFICZNEJ.

AWARD.
1 długi dźwięk - błąd pamięci.
1 długi 2 krótkie - Błąd parzystości pamięci RAM.
1 długi 3 krótkie - Karta graficzna.
ciągły ton - Pamięć RAM lub pamięć KARTY GRAFICZNEJ.

... źródło www: http://www.twarogal.republika.pl/inne.html

--
jerzol