Re: za ile Pentium 100?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:08:02 MET DST

Użytkownik <starling_at_NIESPAMUJpf.pl> wyplodzil:

> Poradźcie, proszę.
> Wiem, że nikt z was by czegoś takiego już nie kupił, ja też nie.
> Ale choć to już zabytek, to jednak działa i do pewnych celów może
> wystarczyć.
> Można potraktować jako sztukę użytkową ;-)
> Ile moge dostać za:
> Pentium 100 MHz
> jakaś płyta główna
> dysk Seagate 1,3 GB
> dźwięk Sound Blaster AWE 32
> grafika SIS 8MB akcelerator
> modem wewn. sprzętowy Zoltrix FM-VSP56i2
> obudowa desktop
> klawiatura
> [...]

Pewnie 230-250 zł od ręki, z 280zł przy większym szczęściu.
(zakładam, że tam jest 32MB RAMu).

Największą wartość (ale raczej nie finansową) ma dla mnie w tym zestawie karta
dźwiękowa, która na dzień dzisiejszy jest nadal najlepszym produktem SB
(jeżeli to jest ta prawdziwa AWE, z miejscem na pamięci SIMM i procesor DSP).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl