Re: Windows sie wiesza w tym samym momencie podczas startu

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 07:18:15 MET DST

Dnia Wed, 26 Jun 2002 17:55:44 +0200, Proximm <proximm_at_interia.pl>
napisał(a):

>Mam problem i potrzebuje odpowiedzi do jutra rana do 7.30 :)
>Otoz jest to komputer P4 1.6 GHz z 256 DDR + Windows 98 SE na plycie
>ECS chyba (ta za ok 250 zl).
>Wiesza mi sie wciaz w tym samym miejscu i to nie za kazdym razem -
>przy starcie Windowsa, po wejsciu w tryb graficzny, ale tuz przed
>pojawieniem sie ikon. Po nacisnieciu CTRL ALT DEL tabelka jest pusta,
>mozna tylko zamknac system. Raz potrafi 2 razy wejsc bez bledy, a raz
>4 razy pod rzad sie zawiesic.
>Wylaczylem w BIOSie USB, karte dzwiekowa, flopp, wylaczylem cache
> [...]

Dziwna sprawa. Wyczailem, ze to multiplekser podlaczony do COM1.
Przezyl ostatnia powodz i moze zawilgl. Po zmienia komputera na nowy
dawal takie jaja. Jeszcze badam ta sprawe, ale jestem pewien na 90% ze
to on (multiplekser to urzadzenie do laczenia wielu kas fiskalnych do
jednego portu w komputerze). Byc moze zasilacz jest walniety, badz sam
multiplekser. Co myslicie o tym?

--
Pozdrawiam
Proximm