Karta AverMedia TV Studio

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 05:13:20 MET DST

Cze! Zakupilem niedawno karte telewizyjna AverMedia TV Studio. Potrzebna
mi jest glownie do amatorskiego zrzucania filmow wideo na dysk.
Telewizji nie ogladam, bo w pokoju, w ktorym stoi komp nie mam nawet
doprowadzonego sygnalu z anteny. Natomiast jesli chodzi o radio, to
podlaczylem antenke dolaczona do zestawu (wiem ze jest ona b. prymitywna
- ot kawalek drutu) ale mimo to nie slysze zadnej stacji. Co wiecej, czy
antenka jest podlaczona do karty czy tez nie - zawsze slychac ten sam
szum. Wydawalo mi sie, ze podlaczenie "drucika" powinno dac jakis efekt,
chociazby w postaci zmiany charakteru szumu. A tu nic. Moze pokopalem
cos w jakichs opcjach - nie wiem. W kazdym razie nie moge znalezc zadnej
stacji FM w zakresie od 87 do 110 MHz. Mam nadzieje, ze karta jest
sprawna, ale nie rozumiem jej zachowania. Co to moze byc?

--
pozdrawiam
MEMEX