Re: VIA KT266A i GF4 i VIA KT333

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 22:40:32 MET DST

Użytkownik "Arek:

> Jakie A !!!!!! wychodzi odrazu kt400 !!!!!

Wybacz, ale nie siedze w technologiach az tak bardzo.

> i powiedz mi co jest niedoskonalego w kt266a

Mowili, ze sa jakies jaja z GF4. Ale kolega nizej pisze ze z MX-ami, a
ja nie zamierzam takowego kupowac.

> i kt333

Podobno ogolnie, chip sie grzeje, niektore urzadzenia zle z nim
wspolpracuja. Jak mowie, jestem prawnikiem a nie specjalista technologii
komputerowych, totez pytam fachowcow.

> a jezeli chodzi o GF4 nie ma zadnych problemow , chyba ze jakies
> sporadyczne ale nie slyszalem .

No wlasnie. Pocieszam sie tylko, ze w sklepie mieli problemy z
Prolinkami, a ja kupie albo Winfasta albo Gainwarda.

Pozdrawiam

Andrzej Bronisz
abronisz_at_pulse.pdi.net