Re: Tunery TV

Autor: Kysy (kysy_at_rst.com.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 22:49:22 MET DST

To nie zalezy od modelu chyba. Po prostu czesto jest to jako opcja i na
pudełku jest zakreślone odpowiednio. Na mojej karcie sa na plycie dwa
miejsca pod odpowiednie układy. Nawet pod sprzetową telegoazetę. Radio
stereo mam i bylo to ujęte w specyfikacji. Co do TV to patrz chyba na NICAM.

Uważaj, bo jest duzo modeli niby takich samych, a rozniacych sie znacznie!!!
Np. nowsze karty maja inne tunery, sa mniejsze oraz maja dodatkowe wyjscie
audio (nie trzeba do karty dzwiekowej podlaczac do line-in). Na ich stronie
jest bajzel z tym, wiec jedyne co mozesz to w sklepie poogladac dokladnie co
kryje sie w pudelku.

Osobiscie radze sie zastanowic na TV Pro PAK - z kamera analogową. 100 zł
dorożej, a masz super kamere, ktora spokojnie łyka 30fr/s.

--
Best regards!
Kysy