Creative Megaworks 510D vs Digital 5700

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 21:17:01 MET DST

W końcu kupuje glosniczki. No i problem - ktore. Zajrzalem na pl.rec.audio i
alt.pl.audiofil ale oni tam pisza innym jezykiem.
Czytalem mase opisow i testow i kazdy pisze co innego. Pomijam sprawe
dekodera bo podlaczam do Audigy.
510D - mocne, ale pasmo do 18kHz i podobno sub cos nie tak (ze strony
chip'a), a na zachodnich serwisach jak najlepiej.
5700 - rewelacyjna jakosc wedlug wszystkich, ale co z ta moca.
Pracowaly beda w pomieszczeniu max 20m2. Jak sie ma ich moc i czystosc
dzwieku do markowych miniwiez czy zestawow kina domowego typu telewizor
razem z dekoderem i glosnikami (popularne w marketach). Nie jestem
klasycznym audiofilem, ale slon na ucho mi nie nadepnal i nie chce sie
meczyc po zakupie. Gram malo (praktycznie wcale) wiec muzyka i DVD.
No i sprawa dekodera. Gdyby trzeba bylo podlaczyc do zestawu kina domowego
to czy obecnie sprzedawane zestawy maja takie dekodery wbudowane czy trzeba
je miec w zestawie glosnikow.
Obydwa obsluguja EAX, Digital Dolby, ale co to jest DTS i gdzie jest
uzywany (tylko 5700).
A moze jeszcze inny zestaw glosnikow. Wiem, ze najlepsze byloby cos z
wyzszej polki, ale po prostu nie mam gdzie postawic czterech duzych kolumn.

Duzo pytań ale prosze pomozcie w wyborze.

Pozdro
Adam