Nagrywanie za pomoca tunera tv - problem z dziwekiem!

Autor: Piotr (hck_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 19:52:25 MET DST

Witam!
I oczywiscie prosze o pomoc! Mam taka troche starsza karte LifeView 2000
i chcialbym za jej pomoca nagrac sobie cos od czasu do czasu z kablowki
(astercity).Probowalem roznym softem m.in (chyba najfajniejszy) FlyCap
(http://asvzzz.narod.ru). Zgrywanie dziala mi super (w locie do divx-a,
nic sie nie gubi) natomiast nie moge tak ustawic, zeby zgrac cos razem z
dzwiekiem. Oczywiscie samo ogladanie dziala poprawnie. Zawsze mam
szumy/trzaski zamiast glosu.
Probowalem drajwerow od karty, probowalem tez z tweakowanymi
sterownikami z http://www.iulabs.com/eng/index.shtml i nic...

Tak sobie mysle, ze wina nie lezy po stronie dsterownikow ani softu?
Wiec czego?
Moze ktos mi podsunie jakis pomysl co jeszcze przetestowac, co wyprobowac?
Bede bardzo zobowiazany gdyz zalezy mi na nagraniu czegos dzis wieczorem
:-) (jak sie nie uda to jutro jest powtorzenie...)

pozdrawiam wszystkich
piotrek