Re: potrzebuje zlozyc komp...

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 13:52:22 MET DST

> LOL
> Do pierwszego kwietnia jeszcz troche czasu :)

Na taki argument nie da się odpowiedzieć!

> I miales racje.

W połowie - były i są droższe :-)

> A co oni maja do tego?

Czasami po prostu warto poczytać co inni mają do powiedzenia. Czytanie
opisów na stronie producenta nic nie da - każdy jest najlepszy, a kupienie
wszystkich dostępnych płyt i przetestowanie ich to raczej niewykonalne.

Cała ta dyskusja nie ma chyba większego sensu ja będę używał płyt ECS-a, ty
pewnie Gigabyta. Moi klienci są zadowoleni (zero problemów, żadnych awarii),
twoi pewnie też (nie twierdzę wcale, że Gigabyte jest gorszy). Różnica tylko
taka, że moim pozostanie w kieszenie parę złotych więcej.