Re: Jak uwalić HDD !!

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 21:28:07 MET DST

> Jaki zasilacz? Z ciekawosci.. bo mi jeszcze cos padnie przed wymiana ;)

A czy ja pamietam! Jakis 230 W, nie mysle zeby byl jakis firmowy....

ALe nie zmuszaj mnie zebym go wyjmowal: wrzyculem go daleko.... w innym
pokoju na sama gore.... Niech sobie teraz lezy i mysli: co narobil... Niech
ma za swoje...

Bo ja musze po nocach siedziec i zastanawiac sie jaki sprzet sobie kupic
teraz....
Najbardziej zaluje karty muzycznej (Diamond Monster MX300) i nagrywary (Plex
12x) - to juz nie do nabycia, a byly to WSPANIALE modele - najlepsze na
rynku swego czasu (do dzisiaj je uwazalem za BARDZO WSPANIALE)... Ten Plex
to mial jescze starszy bios, wiec z SD2 nie mialem problemow....