Re: panowie z serwisow

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 14:14:46 MET DST

Użytkownik <laam_at_go2.pl> wyplodzil:

> czym(jakim programem) formatujecie dyski,ewentualnie robicie partycje.
> i czym sprawdzacie dysk pod katem Badow.
> Czy jest jakis w miare szybki programik do tych celow?
> Czy robicie to standartowymi narzedziami(np scandisk)?

Przykładowo pobierz ze strony Seagate (http://www.seagate.com) SeaTool.
Robisz dyskietkę startową za pomocą tego programu i jest niezłe narzędzie.
Co do zakładania partycji - wystarczy przecież dyskietka systemowa + fdisk +
ew. sys. (ja używam Partiton Magic, bo jest elastyczny).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl