Re: klej i radiatory

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:37:35 MET DST

> Witam grupowiczow, mam pytanie jakim klejem lub "czym" doklejic radiatory
do
> pamieci na karcie graf.zeby sie dobrze trzymalyy i odprowadzaly cieplo.
> Chcialbym podniesc ich taktowanie ,ale spowodu braku radiatorow na pamieci
> raczej wydaje sie to malo mozliwe (no i stabilne). Karta GF4 MX
4400.Pozdrawiam

najpierw sie zdecyduj jaka to karta czy GF4 Ti 4400 czy GF4 MX 440 i napisz
jakiej firmy !
- jezeli ta 1 to ma pamieci typu BGA i do nich nie trzeba radiatorow bo sie
mniej nagrzewaja niz pamieci "standardowe"
- jezeli ta 2 to zalezy jakie pamieci (ilo nanosekundowe) - bo jak 4ns to
powinny wytrzymac sporo ponad 400MHz a jak np 5ns (zdazaja sie w taniej
"chinszczyznie") to moze byc kiepsko

radzilbym najpierw sprobowac na ile sie kreca, dopiero jak beda problemy
mozna kombinowac z radiatorami
z klejow dobre sa:
- klej Arctic Silver
- klej Arctic Alumina
- klej THERMOPOX 85 CT

niektorzy stosuja domowe (tansze) metody czyli, "superglut"/poxipol/... +
"zwykla" pasta termoprzewodzaca (taka jak do procka)
bylo o tym kilka razy niedawno - przeszukaj archiwum grupy

pozdrawiam