Re: Opinia o sprzecie

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:13:51 MET DST

Be_dE wrote:
> Mam zamiar kupić płytę Soltek 75DRV4 KT266 + Athlon Xp 1,7.
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tymi płytami

Piekny zestawik... mam taki od paru miesiecy. Dziala jak zloto.

> Drugie pytanie jaki dysk byście polecili - rozmiar 40 GB

Tylko Maxtor... ATA133 dla tej plyty. Choc roznicy miedzy ATA100 nie
poczujesz zbytnio, ale roznica w cenie rowniez nieodczuwalna. No i firma
stanowczo lepsza od dajmy na to Seagate (IMO), ktora kilkoma starszymi
modelami skutecznie mnie do siebie zrazila.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/