Re: zasilacz i temperatura

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 18:12:08 MET DST

> Zasilacz w obudowie jest pionowo i cooler dmucha mu w twarz :) ...

chyba blad - wiatrak nie dmucha na zasilacz ale na radiator (w wiekszosci
przypadkow) wiec jezeli cos jest nie tak to raczej to ze wentylator na
coolerze nie zasysa tyle powietrz ile powinien (bo zasloniety przez
zasilacz) i to moze tlumaczyc wysoka temp przy pelnym obciazeniu

> ...Mam zdjeta obudowe wiec z cyrkulacja bardzo zle nie jest.

zalezy co masz zdjete jak gore to OK, a jak bok to niewiele daje bo cieple
powietrze gromadzi sie w niszy stworzonej przez plyte glowna, tylna scianke
obudowy, gorna scianke obudowy i zasilacz - proc "gotuje sie" we wlasnym
sosie

- idealnie byloby pozbyc sie zasilacza z tego miejsca - jezeli nie jestes
esteta to moze zasilacz wywalic na zewnatrz obudowy (np polozyc/przymocowac
na gorze) a w pozostalej w obudowie dziurze zamontowac wiatrak wyciagajace
cieple powietrze z obudowy
- jezeli wyjmowanie zasilacza na zewnatrz nie wchodzi w gre to przynajmniej
daj wentyl wyciagajacy cieple powietrze z obudowy na gornej sciance nad
prockiem - mozesz wtedy dorzucic 2 wentyl na dole ktory bedzie zasysal zimne
powietrze do obudowy

pozdrawiam