Re: HEWLETT PACKARD DJ 610C

Autor: El Nino (el.nino_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 01:19:18 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> A 610 w ogóle obsługiwała tusz fotograficzny? :) Myślałem, że 610
> nie, a 690 tak, ale mogę się mylić...

> Na śliskiej, jeśli masz papier "glossy" (są matowe arkusze
> papieru fotograficznego też -- ale wtedy jest to wyraźnie
> zaznaczone na opakowaniu).
>
> BTW te drukarki nie nadają się specjalnie do druku czegokolwiek
> fotograficznego. Moja 690C ze zbiornikiem photo całkiem ładnie
> drukowała np. okładki płyt CD, ale drukowania zdjęcia bym się
> nią nie podejmował :)

Ta drukarka nie nadaje się do drukowania w ogóle czegokolwiek!
Mój Boże. Jaki jestem szczęśliwy. Niespełna dwa miesiące temu ten bydlak
zniknął z mojego domu. Sprzedałem go, choć 2 tygodnie miałem wyrzuty
sumienia, ze zrobiłem krzywdę niewinnemu człowiekowi. (wziąłem 150 PLN.- ale
tonery prawie pełne, jakby ktoś chciał wiedzieć)
pozdrawiam i życzę cierpliwości + opanowania.
Piotr Jańczyk