Re: Teac CD 52x

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 09:18:53 MET DST

Użytkownik "Michal Budzowski" <michal.budzowski_at_skynet.com.pl> napisał w
wiadomości news:3D21523A.7070B8F8_at_skynet.com.pl...
> Sebastian.Sobieraj_at_ingnn.pl wrote:

> Trochę nie po wczasie odpowiadam, to dlatego, że problem rozwiązał się
> przed zajrzeniem na listę, faktycznie wyłączyłem DMA i pomogło. Dzięki.

To mily zwyczaj, po rozwiazaniu problemu, powiedziec co bylo przyczyna
(nawet po pewnym czasie). Wielu przestaje sie odzywac kiedy rozwiaze swoj
problem, albo sie zniecheci - i nie wiadomo co jest przyczyna i jakie jest
rozwiazanie :))
Pozdrawiam Yablon