Re: Czy to normalne? [OT]

Autor: Mieto (mieto_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 14:51:14 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> ... do momentu, aż zasilacz wszystko spali ;>>>

Dlaczego zasilacz może coś spalić? czy te zasilacze od ModeCom są jakieś
felerne?

> Wracając do tematu: 1) przydałoby się więcej RAM 2) nie napisałeś, jaka
> wersja detonatorów i Via 4in1 , może jakieś nie-tego ? 3) ustaw mały CAS w
> BIOS-sie , jeżeli pamięc to wytrzyma; 4) jaki masz "AGP aperture" w
BIOS-sie
> ? może powinien być większy ?

1. Przy takiej ilości ramu i słabszym procku oraz słabszej grafice testy
wypadały znacznie bardziej imponująco
2. Najnowszy VIA 4in1 oraz najnowszy Winfox dołączony do VGA
3. CAS ustawiony na 2 (pamięć markowa)
4. AGP Aparture na 128MB

> Jeżeli lubisz podkręcanie na max. to możesz spróbować sztuczki, która
udaje
> się tylko na nielicznych płytach: zmniejsz mnożnik procesora do 10 (z
12.5)
> i podnieś FSB do 167 (CPU i pamięci synchronicznie) :))) . Potem możesz
> próbowac podnosić mnożnik CPU.
A co do kręcenia sprzęt tylko składałem kolesiowi więc nie chcę niczego
kręcić.
Zauważyłem jednak coś dziwnego uruchamiając SisoftSandrę pokazuje że płyta
jest na układzie KT266A czy to normalne?
Pozdrawiam
MIETO