PRAWO-LICENCJA-WINDOWS

Autor: mod_tap (mod_tap_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 16:35:12 MET DST

Witajcie!
Wiemy o co chodzi z pazernym Microsoftem i zausznikiem jego BSA.
Ale mam pytanie
Zainstalowalem Windows'a z pirackiej plyty z "jakimis tam numerami"
poinstalowalem troche roznego soft, serce mi zmieklo i zakupilem oryginal
Windows'a. Oczywiscie numery "instalacyjne" moge podmienic w rejestrze na
te z pudelka. Czy to zalatwia sprawe(jakis koles mi zapodal ze jeszcze sa
jakies numery wersji i nosnika zakonspirowane w innym numerku-gdzies tam)?
Dodam ze niechce robic ponownej instalacji!
puw