Re: Jak wejsc do BIOSU w Compaq'u ?

Autor: Milosz (dkdent_at_bpartners.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:05:28 MET DST

Użytkownik "Jacek" <bez_spamu_freezy_at_poland.com> napisał w wiadomoœci
> Dostalem do naprawy jakis stary Compaq na I810, lecz zapomnialem ktorym
> klawiszem wchodzi sie do biosu w kompach tej firmy. Jesli ktos pamieta to
> prosze o pomoc.

Jesli to DeskPro to ja wszedlem przez przypadek jak mnie po raz pierwszy
moocnoo wkurzyl ;) ..Alt+Ctrl+Del :) ..zaraz przy starcie.. najlepiej
naciskac (resetowac) do skutku ;)

Jesli jakis inny to mozliwe ze bedzie potrzebna dyskietka firmowa.

Pozdrawiam
Milosz 'DKdent'