Re: Złożony! (było: tylko nie bijcie ;-) Mam kupić sprzęt...)

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:32:21 MET DST

JIMMYtm wrote:
> Dawno dawno temu, podobno z adresu: <misiek_at_knm.org.pl> doszedl do nas
> m_at_il dziwnej tresci:

> kiepska mysza cos optycznego by sie przydalo, precyzyjne, nie psuje sie no i
> szpan :))

iii, mysz jak mysz, te są przy niskiej cenie dobre. A optyczna jest na
razie dość droga.

> generalnie nie pasuje do zestawu ale do tego co pisales to moze byc :)
:) jak pisałem, wystarczy. Jak będą chcieli, to w przyszłości nie ma
problemu wymienić na coś wydajniejszego, a to jest dobra i niedroga karta,
zważywszy, że nie jest to komputer z nastawieniem na gry.

BTW, zapomniałem powiedzieć o monitorze :) NEC 700+ (Trinitron)

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***