Re: Ile na maxa można"podciągnąć" celeronka ???

Autor: Robert T (robert003_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 14:41:56 MET DST

Kumpel puścil na 100 swojego celka 677 MHz no i poszedl...z dymem no i
twardziel tez stracil dane bo to WD a one tak lubia czasem (dziwne nie
?? ) . Byl na szczescie na gwarancji wiec spoko, ale niestety wymienili mu
na takiego samego bo jeszcze mieli ( ludzil sie ze dostanie szybszego )

Pozdrawiam

RoBeRt