Re: Starszy CD-ROM i płyty RW

Autor: -= iR =- (USUŃTOir_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 09:57:10 MET DST

mortel_at_poczta.onet.pl wrote:
> Mam problem z moim już troche wysłużonym CD-Romem i odczytywaniem
> przez niego płyt CD-RW ... czy ewentualnie nowe sterowniki coś pomogą
> czy powinien iść na emeryturę i zastąpić go młodszy kolega ... Mówię
> o CD-ROM LG - 32X

Sam mam taki model (ile to juz lat ;-) i bez problemu radzi sobie z
odczytem cdrw. Przetestowane na plytkach cdrw verbatim, lead data oraz
cdrw hs -> tdk, verbatim, datex, dysan.
Nowe sterownki nie pomoga (bo ich nie ma ;-), zmiana biosu moze pomoc
ale raczej w nagrywarkach.
Prawdopodobnie naped konczy swoj zywot ..
Mozesz sprobowac go przeczyscic, tylko nie zadna plyta czyszczaca.
Najlepiej jak sie na tym nie znasz zanies do jakiegos serwisu rtv i
zrobia to za kilka zloty .

A wogole na czym ten problem polega, wcale nie czyta cdrw ?

:-)

--
pozdrawiam
iR