Re: Czy jest OK że Barracuda IV 80GB piszczy?

Autor: Awatar X (awatar1_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 17:04:54 MET DST

obywatel F. <links_at_klub.chip.pl> napisał(a):

> --
> http://klub.chip.pl/links
> obywatel F.
> Pozdrawiam

Dokładnie. To jest po prostu słyszalny odgłos dysku w idle. Non stop.
Bardzo wysoki dlatego go słychac mimo wiatraków proca i zasilacza.

Słuchałem 40GB (jeden talerz) i tego nie ma.
80GB ma 2 talarze jest 3cb głośniejsza w idle dlatego nie wiem czy jest
normalne że 80GB słychac a 40GB nic.

Dźwięk jest cichy ale bardzo wysoki - zatem irytujący.