Re: LPT a USB

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 17:32:02 MET DST

Użytkownik <krzys-iek@___+___wp.pl> wyplodzil:

> ogromana....na dodatek skaner lpt blokowal system lub dawal takie
> obciazenie....
> only USB

Eeee tam - wcale aż tak nie obciąża - obciążać mogą co najwyżej błędnie
napisane sterowniki (co często robi firma HP, chociaż ostatnio wygląda to już lepiej).
Przykładowo - spooooro lat temu kupiłem HP870Cxi.
Pierwsze sterowniki były okropne - blokowały kompletnie system.
Te 'najnowsze' (sprzed ponad roku) już tego tak brzydko nie robią.

To samo dzieje się ze skanerami. Wszystko zależy, jak system obsłuży.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl