Re: wiatrk(i) do obudowy

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 17:27:37 MET DST

Użytkownik <koder_at_toya.net.pl> wyplodzil:

> No wlasnie jaki jesli chodzi o wiatraczki to jestem zielony
> chce go wrzucic z przodu i ewentualnie 1 z tylu.
>
> Jaka firmy / rodzaj polecacie, zeby nie byl glosny przedewszystkim
> i za szybko sie nei rozlecial...

Z przodu mam 'najzwyklejszy' wiatrak 'obudowowy' - wsadziłem mały oporniczek,
aby trochę go zwolnić, bo wkurzająco szumiał (działa dwa lata i jest okey).
Z tyłu mam wiatrak 'na śledziu' - tzn. zasysa powietrze spod kart rozszerzeń.
Gdybym miał miejsce na 'duże napędy' wrzucił bym na przód takie śmieszne
dwa wiatraczki (świetnie się sprawdza - instalowałem u kolegi w serwerze)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl