MSI GF2MX400 - kolor na TV

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 09:21:07 MET DST

Witam,

Coś nie za bardzo mogę uzyskać kolorki na TV z tej karty.
Jakich sterów użyć (wersja?). Na firmowych z płytki nie działa.
Używam połączenia S-Video>>Euro, bo o ile wiem zapewni to najlepszą jakość
obrazu (rozdzielona luminacja i chrominacja). Kabel ma długość ok. 3,5 m,
więc jest wręcz krótki.
Może powinienem jednak spróbować przez composite?
Czy użycie TV-Toola coś tu pomoże?

Zapodajcie, proszę, parę propozycji rozwiązania mego małego kłopotu.
Dzięki

Arkhan.