Re: Jaki GeForce do Celeronka 800?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 19:07:47 MET DST

> Mam Celeronka 800 i graficzke TNT2 32MB. Mysle o zmianie na GF i
poczatkowo
> myslalem, o GF4 MX440 jednak chyba to by bylo bez sensu, bo chyba ta karta
> takim prockiem nie moglaby rozwinac skrzydelek. Prosze o rade, czy ja
kupic,
> czy lepiej na ten procek strzelic sobie GF2 MX400.

- troche dziwne rozumowanie - masz "slabego" procka i chcesz dokupic slaba
(na obecna chwile) karte graficzna - szkoda wydawac pieniadze ;-)

- zasadnicze pytanie co robisz na kompie - jak grasz to kupuj jak
najmocniejsza karte graficzna, jak nie grasz to po co zmieniac, TNT2
spokojnie wystarcza do prac biurowych, netu, itp

- ja na Twoim miejscu kupilbym (jezeli grasz) jakiegos GF3 Ti200 (lub moze
nawet GF4 Ti4200) i podkrecil procka - Celki 800 dobrze znosily magistrale
133MHz szczegolnie te ze steppingu cD0 -> napiecie = 1.75V (a skoro myslales
o zmianie na PIII to Twoja plyta glowna musi obslugiwac mgistrale 133MHz) i
w takim przypadku odpada problem zmiany procka - zaoszczedzone pieniadze
dorzucisz do karty graficznej - podkreslam ze ja tak bym zrobil a co Ty
zrobisz to juz ina sprawa :-)

pozdrawiam