Re: Który CD-ROM wybrac ....?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 15:25:17 MET DST

Użytkownik <win386_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> WITAM,
>
> CO ZA TOTALNE BZDURY ŻE LG PO ROKU SIE PSUJE! JA MAM JUŻ PRAWIE 2 LATA TEN
> NAPĘD (LG CRD-8521B), JEST NON-STOP UŻYWANY I NIC Z NIM NIE JEST! (OWSZEM
> KONSERWACJĘ TRZEBA WYKONYWAĆ, TAK JAK KAŻDEGO SPRZĘTU NP. TELEWIZORA
ITD.). JAK
> NIE MASZ KASY TO WEŹ TEGO LG-ka BO NAPEEEEEWNO DŁUŻEJ POCHODZI OD TEGO
> SAMSUNGA!.

 A ten co sie tak wydziera? "totalne bzdury" - a z iloma CD-ROMami miales
doczynienia dzieciaczku, ze uwazasz sie za guru w tej dziedzinie? Wow 2
lata masz CD-ROM i sie nie zepsul! Jestem pod wrazeniem :))) Co rozumiesz
przez uzywanie "non-stop" bo ja rozumiem 24h/dobe ciagly odczyt (a nie ze
lezy tam plytka). Jakos mi sie nie chce wierzyc zebys mial okazje przez 2
lata tak go uzytkowac. Mialem okazje porownac kilka razy CD-ROMy Teac, Asus,
LG, Samsung, Creative, Philips itp. Z czego te pierwsze 2 majace ponad 4
lata i nie daly szans czasami o wiele mlodszej konkurencji.

Zostatnim Twoim zdaniem sie zgodze - w porownaniu z Samsungiem wypada
lepiej, ale lepsze bez porownania sa CD-ROMy firmy TEAC i ASUS.
Pozdrawiam Yablon