Re: Open Case - co to jest?

Autor: Kysy (kysy_at_rst.com.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:27:23 MET DST

Dzieki, faktycznie. Wykorzystywane raczej przez serwisy skladajace kompa i
chcace miec mozliwosc sprawdzenia, czy nikt nie grzebal. Pokazuje w BIOSIe i
tam tez sie kasuje. Trzeba zatem zalozyc haslo na bios i mozna wykorzystac.
A moze ktos ma ciekawszy pomysl? SIGNAL+GND tam siedzi w gniazdku.

--
Best regards!
Kysy