Re: Nowa karta graficzna na płycie z MVP3

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 13:48:58 MET DST

Użytkownik "Michał M." <mmichal_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy mogę bez obawy, zamontować kartę graficzną Leadtek, opartą na GeForce
> 2MX-400 64MB, AGPx4 do komputera w którym jest stara płyta główna, pod AMD
> K6-2 na MVP3

> Oczywiście nie chodzi mi sensowność takiego rozwiązania a o możliwość;
> komputer będzie działał w takiej konfiguracji najwyżej miesiąc.

    Od 8 miesięcy na złomiastej VIA MVP3 dopuszczającej co _najwyżej_
amd.k6-2.300.MHz mam nVidia.GF2.64MB.mx200.agp4x i sprawuje się bez
zastrzeżeń.Zarówno z oryginalnymi dołączanymi z kartą - jak i najnowszymi
sterami. Bardziej obciążam tę kartę Quakami i DVD (bez dekodera sprzętowego) i
jest ok.
Acha - mam Win98.

PZDRW
GL12d4