Intel SR440BX + Caviar 6 GB = problem ?

Autor: Jarek Dabrowski (jd_999_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 14:52:58 MET DST

Witam

Jako ze spalila misie moja plyta ASUS-a :-( znalazlem uzywanego Intela SR440BX.
No i wyglada na to ze sie gryzie z moim twardzielem (w niektorych sytuacjach
dysk nie jest wykrywany w biosie, dokladnie opisywac to by za duzo zajelo czasu,
w kazdym badz razie sytuacja jest powtarzalna). A jak ruszylem system tez z
Caviara tyle ze 2GB (a moj podlaczylem jako secondary - na drugiej tasmie) to
wygladalo wszystko w porzadku. Popytalem i podobno to moze byc wina tego ze
plyta obsluguje UDMA 33 a dysk chodzi na 66. No ale moja stara plyta tez byla na
33 i wszystko bylo OK. Czy ktos moze cos pomoc, zasugerowac, podpowiedziec ?
Narazie jeszcze sprobuje z softem od WDC, ktory podobno programowo moze ustawic
UDMA na dysku. Czy to dobry pomysl ?
Acha, BIOS na plycie wyglada ze jest OK - 4S4R100A.86A.001.5.P08.

Pozdrowienia
Jarek