Re: Do posiadaczy Asus TUSL2-C_Pomocy

Autor: Witkosz (witkosz_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 10:08:28 MET DST

Witam,
i dzięki za odpowiedzi. Do "pykania" się już przyzwyczaiłem,
a roziązanie z uruchamianiem w trybie BIOS też jest
sensowne. BIOS uaktualniłem do wersji 1012 i rzeczywiście
ruchamia się szybciej. Dioda do kontrolera HDD podłączona
prawidłowo.
Nurtuje mnie jeszcze sprawa - temperatura procesora (wersja
box, nie podkręcony Celeron 1,1GHz). U mnie ma on około
45 stopni wg oprogramowania, jak zaczynam coś robić intensywniej
to wzrasta do 46 ( podobne wartośći pokazuje BIOS), a tak
naprawdę to nie wiem czy to dużo czy mało. Podobno wytrzymuje
do 69 stopni. a jak jest u Was?

Pozdrawiam Witkosz