Drukarki HP - paranoja....

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 19:10:55 MET DST

Witam.

No to co sie ostatnio dzieje z nowymi drukarkami HP zakrawa na smiech.
Np. nowe modele w tym deskjet 5550. Koszt czarnego kartridża HP 56 to
okolo 120 zlotych, co uwzgledniajac jego niesamowita pojemnosc (19ml)
powoduje, ze zanim cos wydrukujesz zastanowisz sie 2 razy, gdyz koszt
wydruku jednej CZARNO-BIALEJ strony przy malym pokryciu oscyluje w
granicach 30 groszy.

Pozatym HP wnosi masowe pozwy przeciwko producentom nieoryginalnych
kartridzy o naruszenie "wlasnosci intelektualnej". Zerknijcie sobie na

http://www.jettec.co.uk/products/cartridges.asp

, czegos brakuje. :-(

Tak to jest jak firma sprzedaje drukarki za cene czasem nieznacznie
przewyzszajaca cene 1 pojemnika z tuszem, probujac zarobic nie na
produkcie wlasciwym a na materialach eksploatacyjnych....paranoja.:

Cena drukarki deskjet 656c : 199 zeta
Czarny kartridz (28 ml) : 114 zeta
Trojkolorowy kartridz o "zawrotnej" pojemnosci 11ml : 103 zeta

Sam juz nie wiem, czy tu dostajemy tusz do drukarki czy drukarke do
tuszu.

Z moja HP 5550 jest nielepiej - za dwukrotnosc ceny zestawu pojemnikow
z tuszem 2X(HP 56 + HP 57) mamy nowa drukarke...

Epron i Lexmark z koleii wprowadzaja chip na kartridze zabezpieczajace
elektronicznie je przed ponownym napelnianiem, tylko Canon jeszcze
jakos daje sobie ulzyc przez second-fille.

I czemu ja nie kupilem jakiegos taniego lasera.....chociaz kto wie jak
wygladaja koszty eksploatacji tych najtanszych laserowek.

Zyc....to znaczy drukowac sie odechciewa :)

--
Pozdrawiam
_______ beerman_at_divx.com.pl ______  ___ _GG:235429___ICQ:37186302_