niebieskie ramki

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:01:08 MET DST

Gdzie znajde w sieci opisy do bledow z windy? Chodzi mi o niebieskie ekrany.
W sumie mam taki problem. Wyskakuje mi blad rundll na niebieskim ekranie.
Nie moge dokladnie napisac co jest jeszcze zawarte w tym komunikacie ,bo
chodzi o nie moj komp. I jeszcze jeden problem. Mam problemy z instalacja
programow. Np. nie moglem na tym komputerze zainstalowac vplayera ,chodz
wczesniej go instalowalem bez problemu! Podobnie z officem2000. Dzialal
,musialem zrobic reinstal windy i juz potem nie chcial sie zainstalowac.
Poprostu jak jestem przy wyborze skladnikow ,to mi zamyka okno instalatora.
Zachowanie podobne do instalacji vplayera. Mam przeczucie ,ze to moze byc
wina wadliwej pamieci. No ,ale moze wy mi cos podpowiecie. Dane kompa:
Celeron 1,3
128 SDRAM wilk
plyta Abit ST6
Karta MX400 64 tv out