Proszę chętnych do stworzenia strony!

Autor: Paweł Lopko (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 21:57:01 MET DST

Witam!

Wpadłem na pewien pomysł stworzenia strony www. Będzie ona pod adresem:
www.hardware.pl i sama nazwa mówi będzie zajmowała się sprzętem
komputerowym... Nic jeszcze nie jest pewne, ale muszę wiedzieć kto
zaangażwował by się do współpracy. Tym bardziej iż strona będzie być może
cieszyć się ogromnym zainteresowaniem. Na stronie będą działy pochodzące od
rodzaju sprzętu... Każdy współtwórca zajął by się jednym działem np. dział
procesor by się składał z np.: nowości, testy, porady, FAQ, problemy,
recenzje itp. Ja będę wszystko umieszczał na stronie, a opiekun działu
przesyłał mi tylko informacje według wcześniej wytyczonych przez nas
kategorii. Wiem, że są tu ludzie, którzy świetnie się na tym znają, dla
materialistów :-) mam dobrą wiadomość, że może naki serwi przynosić w
przyszłości zyski..

Proszę o kontakt

Pozdrawiam
Paweł Lopko