Napełnianie kartridży do HP 640

Autor: Bronek (regisss_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 02:59:38 MET DST

Kupiłem zestaw do napełniania kartridży. Udało mi się go napełnić jakąś
metodą ciśnieniową, ale ... można powiedzieć: operacja się udała - pacjent
zmarł.
Drukarka nie drukuje w czarnym. Nie wiem. Może kartridż zasechł bez tuszu.
Stał ok. 1 tygodnia zupełnie pusty (ale w środku w drukarce). Próbowałem
metodami programowymi go przeczyścić. Nie udało się.
Czy ktoś wie, co można jeszcze z tym zrobić (oczywiście nie mówiąc o zakupie
nowego kartridża).
Bronek