drukarka - dylemat

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 08:03:33 MET DST

Witam i prosze o pomoc !!!
Musze kupic nowa drukarke i mam dylemat. Chce poznanc wasze zdanie.
Drukarka do 450zl. 90% moich wydrukow to czarne(tekst) w trybie ekonomicznym
ok 500 str/miesiac, zdjec nie drukuje wcale a grafiki tez nie duzo.Bierzcie
pod uwage tylko oryginalne tusze bo zastepcze i strzykawki sa do wszystkich
(lexmarkow tez)
Wybieram sposrod:

HP 920, HP845, Epson Stylus Color 60, Lexmark Z53

Kilka moich opini na ich temat:
-Wiadomo co HP to HP ale to co oni ostatnio robia z pojemnoscia tuszy daje
do zastanowienia (patrz post z 1 lipca HP paranoja), a HP 845 to praktycznie
to samo co HP920. Wzialbym w ciemno Hp, ale zastanawiam sie bo dosc duzo
drukuje (jak na cele domowe) a HP jesli chodzi o koszt wydruku jednej strony
to po prostu paranoja.
-o Epsonie nie wiem nic po za tym ze glowice osobno i tusze osobno i maja
b.dobra jakosc wydruku.. Tusze sa tanie, ale na ile tuszy starcza ta glowica
?Moze sie okazac ze na 3 tusze a glowica pewnie kosztuje ze 200 zeta. Jakie
jest wasze zdanie na temat tego Epsona(c60)
- Lexmark Z53 wychodzi zajebiscie jesli chodzi o dane techniczne, szybkosc
wydruku (najlepiej z nich wszystkich)itp... Glowica jest tez zintegrowana z
tuszem co jest zaleta. W testach Chipa ten Lexmark wychodzi tez o wiele
lepiej jesli chodzi o koszt wydrukowania jednej strony (ok 16 groszy za
strone a HP920 ok 30 groszy/str.) Moja prosba - co sadzicie o tym
Lexmarku(z53)-szczegolnie interesuje mnie opinia serwisantow i ich
uzytkownikow.

Tak wiec na dzien dzisiejszy biore Lexmarka Z53 ale z tymi drukarkami nie
mialem do czynienia wiec tez moja prosba o wasza opinie na ich temat i
porownanie z tymi innymi no i jak jest z awaryjnoscia Lexmarkow????? A moze
inna do 450 zeta.? Zaznaczam ze do wszystkich sa zastepcze tusze i
strzykawki wiec bierzcie pod uwage tylko oryginalne tusze (np. czarny tusz
do Lexmarka 176 zeta i w tescie Chipa podaja ze starcza w trybie Econo na
1100 stron, podczas gdy czarny tusz do HP 150 zeta i starcza na 600 stron
tak wiec jest roznica)
pozdrawiam. Przemo
PS. Mam nadzieje ze was nie przynudzilem tym dlugim postem ale sprawa jest
naprawde pilna bo w ciagu 3 dni musze kupic nowa a z testow Chipa ktore
przegladalem do 2 w nocy dzisiaj duzo sie dowiedzalem ale nie wiem czy mozna
im wierzyc. No i na podstawie tych testow selekcje przeszly te 4
drukareczki.