4in1 jak odinstalowa

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 14:10:33 MET DST

witam
Sciagnałem z netu 4in1 (zdaje sie w wersji 4.30) pod Via i nieopatrznie
zainstalowałem na komputeerze z płytą, która ma inny chipset.
Teraz mi system szaleje (win 98), nie widzi CD romu, wiesza sie. Jak teraz
te sterowniki usunac. Sterowniki te sa w postaci jednego pliku exe.
Instalator o nic sie nie pyta tylko instaluje..:) . Ponowne jego
uruchomienie nic nie daje- zadna opcja uninstal sie nie pojawia.
Czy ktos wie jak teraz te sterowniki usunąć ?

pozdrawiam
Pink