WinXP

Autor: krzaak (krzaak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 11:14:31 MET DST

Mam następujący problem:
Znajomy kupił komputer z oryginalnym WinXP Home, następnie zgodnie ze
wskazówkami aktywaował go.
Po tygodniu przyszedł do mnie i stwierdził że chciałby jeszcze Win 98SE. No
więc musiałem wszystko wywalić zrobić pierwszą partycję Fat32 i
zainstalowałem tego 98 ale okazało się że nie można teraz zainstalować
WinXP. A mianowicie zaczyna ładować sterowniki na niebieskim tle i w pewnym
momencie(ładuje coś związanego z FAT i NTFS bodajże) wyskakuje czarny ekran
z migającym kursorem i już nic się nie dzieje !!!!
Próbowałem instalować WinXP Pro i to samo się dzieje. Czyżby to było
związane z aktywacją? Instalowałem już nie raz Win98/Me wraz z XP i linuksem
i nie miałem takiego problemu, przy czym nie aktywowałem XP.

Parametry kompa:
- dysk 40GB Samsunga
- Duron 1000
- płyta chaintech CT-7AJA2 (VIA KT133A)